Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

Mistine BB Lips Balm


                                       Harga RM15.00



KETERANGAN PRODUCT :

BB Lip Balm ini merupakan lip yg dapat melicinkan & memberi kelmbapan di bibir.... 


Lip Balm ini merupakan ekstrak dr bunga .... Ianya bertekstur lembut, tahan lama & juga akan memberikan kelembapan yg berpanjangan....Ia dapat menghindarkan dari kulit bibir menjadi kering....


KELEBIHAN :
- Menjadikan bibir bertukar menjadi warna merah jambu asli
- Magic BB Lip Balm akan menjadikan bibir anda bertukar menjd merah jambu seperti bayi.
- Ianya 100% asti dari Asli aktif 100% dari "Love Plant (Sarang cho):Oxalis minyak triangularis
- Agen pelembab iaitu dari "Acai Minyak, Argan Minyak & Shea Butter"

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU