Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

BEAUTSKIN OFFER RM220!!! UNTUK 20 PELANGGAN SAHAJA!!!!



SEKARANG OFFER DILANJUTKAN DISEBABKAN PERMINTAAN RAMAI..HARGA OFFER DIBUKA UNTUK 20 ORANG PERTAMA.....SIAPA CEPAT DIA YANG DAPAT SELAGI STOK MASIH ADA DI TANGAN SAYA..!!! TIADA PAKSAAN!! DIALU2KAN PADA YANG BERTUAH SAHAJA...



KULIT KUSAM??KULIT BERMASALAH? JANGAN RISAU LAGI LEPAS NI SEKARANG KITA SEMUA DAH JUMPA JALAN PENYELESIANNYA..NAK NGAN TAK NAK JER...KALAU SAYANG DUIT TAKPERLAH SIMPAN JERLAH DUIT TU..KALAU SAYANG KULIT JOM PAKAT RAMAI2 MAKAN BEUTSKIN..BIAR MAT SALLEH TERBELIAK TENGOK ORANG MALAYSIA SEMUA GEBU2...RAHSIA TAKDER LAGI..






masih ragu dengan Beutskin Essence?!.....jangan risau!
Produk ini telah pun didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia( MAL08031430TR )


RAHSIA KULIT UTK LEBIIH CANTIK,CERAH .GEBU DAN KULIT YG SEMPURNA... ♥ ♥DGN BEUTSKIN ESSENCE.. !!!



  
rahsia adira cantik & kulit mulus dengan mengamalkan supplement sahaja...


rahsia adira AF , isma AF dan selebriti2 cantik n kulit mulus dengan mengamalkan supplement BEUTSKIN...

Lihat lah hasil selepas amalkan BE.. teruja?? ;) BUKAN ARTIS YER...


Kulit kusam menjadi lebih glowing setelah hampir 2 bulan amalkan BE!


Baru 2 minggu makan BE, jika sebulan?? kulit akan gebu!! 




Kalau nak tempek banyak2..korang semua dah tahukan...so..beli..makan...rasa sendiri dulu..kalau ytengok jer tak guna..kalau orang CANTIK KITA DAH TAHU RAHSIA DIA..kenapa kita sendiri taknak cuba???tepuk dada tanya hati..

haaa..... rahsia adira cantik n kulit mulus dengan mengamalkan supplement sahaja... cepat semua boleh la mencuba Beautskin Essence.. :)

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat,


 nak kata umur semakin berginjak... itu semua  tidak menjadi penghalang untuk berusaha sentiasa tampil jelita demi suami yg tersayang...InsyaAllah kalau kita usaha dan mengeluarkan sedikit wang.. akan boleh tampil sihat dan jelita dgn mengamalkannya... semuanya ada di depan mata......ayuhh dapatkan Beutskin Essense skrg juga!

Untuk order sila sms KAK ATI 0163034791

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM210.00 (SP) 
HARGA AHLI RM200
BELI SEKOTAK RM220 dan daftar ahli dengan kami untuk dapatkan harga RM200 untuk belian seterusnya.
 SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA
PRODUK YG SEMAKIN MENINGKAT NAIK DI PASARAN SKRG !!!
KKM APPROVAL

DOS: Sekiranya mampu, pagi 2 biji semasa bangun tidur pagi dan malam 2 biji semasa nak tidur. Ambil semasa perut kosong jarakkan sejam baru sarapan. Bagi yang tidak mampu 2 biji pada waktu pagi/malam

INFO SANGAT BERGUNA:
cara pengambilan beutskin essence untuk kesan maksimum adalah SEMASA PERUT KOSONG. Disarankan sebanyak 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji malam sebelum tidur.

1)Rasional pengambilan supplemen Beutskin Essence
pada waktu pagi adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong…

2) Rasional pengambilan pada waktu malam
sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas..KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut.
Apa yang terkandung dalam Beutskin Essence adalah ::
Minyak Biji Seabuckthorn,
Radix Puerariae Lobata,
Minyak Biji Anggur,
Likopena,
Minyak Kacang Pain,
Beeswax


0 comments:

Post a Comment

get this widget here

TOL GEBU