Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

MYRACLES BEAUTY


MYRACLES BEAUTY

YES PROMOTION PRICE
RM170
RM150


Assalamualaikum...
Kali ni sy nak share 1 produk yang saya dah pakai selama beberapa bulan dan hasilnya sangat2 best. Sebelum ni, kulit sangat kusam ngan parut jerawat dan bila nak kuar rumah kena sapu foundation tebal baru nampak ok...skarang pagi2 cuci muka dengan collagen soap, spray ngan facial collagen spray dan sapu bedak mineral ronasutra...dah cukup bagi saya yang  suka cepat dan simple. Kulit rasa sangat fresh, lembut dan parut pun dah hilang. Skincare ni sesuai untuk semua terutama muka yang berjerawat, sensitive, kedut dan kusam.


MYRACLES BEAUTY

Produk Tempatan/ Buatan Malaysia dan mendapat kerjasama dari FAMA di mana semua sumber collagen di dalam setiap produk Myracles Beauty dibekalkan oleh FAMA. Produk Myracles Beauty dikilangkan di Kedah-Bio, Kedah.


Myracles Collagen Spray (MC Spray)

Kandungan: Oxygen water, aloe vera, extract buah delima dan rumpai laut.


Cara penggunaan MC Spray:-

1)Semburkan MC Spray ke seluruh bhgn muka (6-7 kali spray). (Boleh juga di spray ke bahagian leher).

2)Tepuk perlahan2 di seluruh bahagian muka dgn menggunakan 2-3 jari.

3)Urut dgn lembut di bahagian bawah mata (3-4 kali).

4)Biarkan sehingga kering.


Kelebihan utama MC Spray:- 

Kulit wajah akan rasa dan nampak lebih tegang,lebih cerah, lembap, muka nampak lebih runcing, lebih segar dan eye-bag akan berkurang @ hilang dalam masa 3-5 MINIT SAHAJA,Ia boleh bertindak sebagai Toner, moisturizer,UV Protector dan krim malam.

Apabila kita spraykan pada muka...Oxygen water yang bergetar akan terus menyerap dan membawa sekali Collagen ke dalam kulit dan terus berikan kesan dari sudut menegangkan kulit kita...sebab itu eye-bag boleh terus hilang...apabila kulit dibahagian bawah mata kita tegang...eye-bag pun akan hilang...

Konsep produk Myracles ialah membaikpulih sel kulit yg rosak , menghidupkan sel2 mati dan menegangkan kulit...Ianya TIDAK akan mengelupaskan kulit JADI bila org yg ada masalah jerawat...sel yg lemah dibahagian yg ada jerawat akan dibaikpulihkan dan dlm masa yg sama apabila kulit menjadi semakin tegang dan sel kulit semakin kuat…jerawat akan lebih cepat kecut dan mempermudahkan utk menghilangkan kesan jerawat tersebut

Untuk mereka yang mempunyai masalah "Open Pores"...tetap menggunakan konsep yg sama...dan apabila "Pores" menjadi lebih kecil maka akan kurang masalah kulit berjerawat...

Kelebihan Jangkamasa Panjang:-

Anti-Aging (Anti-Penuaan), Lightening (Pencerahan kulit dari dalam), Whitening, Facial UpLift (Pembentukan semula rupa wajah secara semulajadi) dan membetulkan tona warna serta struktur kulit muka.

Myracles Collagen Soap (MC Soap)

Kandungan: Aloe vera, extract buah delima, rumpai laut dan sarang burung walit.
Cara penggunaan MC Soap:-

1)Cucikan muka seperti biasa.

2)Sebelum bilas dengan air, biarkan untuk 30-60 saat.

3)Bilas dengan air dan lap sehingga kering sebelum menggunakan MC Spray.

Kelebihan MC Soap:-

Apabila menggunakan MC Soap, kulit akan rasa tegang, segar dan lembap serta menambahkan keberkesanan apabila menggunakan MC Spray.

Kesan Jangkamasa Panjang:-

Penggunaan MC Soap yang berterusan akan membantu untuk mencerahkan kulit, menegangkan serta memberi kesan anti-penuaan.








"1 week pakai MYRACLES BEAUTY before(kiri) & after(kanan)..tetap apply foundation tp hasil kedua2 berbeza, After consistant mengguna myracles kulit makin cerah sekata,eye bg makin pudar, kulit makin moist dan sihat."






baru 3days guna myracles beauty set....eye-bag obviously reduced &
skin teksture improved sbb bekas2 jerawat dah strt pudar!



 smggu je guna, eye bag dh sgt2 berkurang! 



Pemakaian MYRACLES SPRAY pada kulit yang kering dan bersisik.



























Myracles Collagen Spray (MC Spray) = RM120
Myracles Collagen Soap (MC Soap) =RM50

Satu set Myracles Beauty = RM170
(percuma poslaju)

Atas permintaan member2, walaupun harga promosi dah abis bulan Oktober 2012 lepas.. tp rasa macam xadil plak bagi harga promosi utk member2 sahaja. Jadi dgn ini sy maintain harga promosi Rm150 sehingga diberitahu kelak. 
-Tp kesian plak kat pengedar2 lain jugak...maaf yea kawan2-
^_^

Harga Promosi
Satu set Myracles Beauty = RM150
(percuma poslaju)



Saper yang ingin mencuba atau nak tanya apa2 tentang produk MYRACLES BEAUTY, bleh je email atau sms sy: 0163034791

Stok baru yang sampai kejap jer licin... Permintaan MC terlalu tinggi. Yang ada hanya untuk diri sendiri tinggal beberapa set sahaja lagi. Tp kalau ada yang nak, saya akan dahulukan order anda. In Shaa ALLAH, MC akan sampai minggu depan. Place ur order sebelum MC abis dirembat.

TQ kepada semua customer yg membeli MC..Uoll pasti terkejut ngan perubahan kulit yang lebih segar, moist dan firm. Bagi MC Soap tu potong dulu sebelum guna..lebih jimat. Yang nak repeat order, InsyaAllah saya akan bg harga yang istimewa. 
Selamat BerMyracles!!! 
TQ skali lagi  ^_^ 

1 comments:

Anonymous said...

smm panel
SMM PANEL
iş ilanları
instagram takipçi satın al
hirdavatciburada.com
www.beyazesyateknikservisi.com.tr
servis
Jeton Hilesi İndir

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU