Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

Lipstick Silver Halal


Saya hanya ambil stok lipstik Natural Magic saja..




Kenapa Silver Lipstick Series ???

V2 Silver Lipstick – ciri-cirinya dicari oleh wanita muslimah seperti Suci, Selamat, Halal, Murah, Warnanya Cantik, Eksklusif dan Berkualiti.

V2 Silver Lipstickyang ‘satu-satunya’ jenama gincu yang diperakui HALAL oleh JAKIM. Semak dengan web JAKIM & masukkan nama syarikat Dynamic Crystal. Senarai sijil halal akan akan dipaparkan.

V2 Silver Lipstickyang kualitinya setanding dengan “Jenama Antarabangsa”tanpa menggunakan bahan haram yang dilarang oleh Islam.

V2 Silver Lipstickyang diilhamkan bebas daripada logam Plumbum (Lead) yang ternyata menyumbang ke arah kerosakan struktur bibir yang serius.

V2 Silver Lipstickyang dirumus daripada Aloe Vera dan susu kambing untuk menggantikan ‘Gelatin’ atau ‘LEMAK BABI’.
V2 Silver Lipstick diadun untuk melembut, melembap dan melicinkan bibir anda bagaikan sutera supaya anda selesa memakainya setiap hari.

V2 Silver Lipstick mengandungi Rumusan susu kambing pula untuk mengelakkan bibir yang kering dan mengelupas serta mengurangkan tanda-tanda kekeringan dan penuaan yang ketara.

V2 Silver Lipstick mengurangkan kesan lebam atau hitam sedikit demi sedikit pada bibir anda akibat daripada memakai gincu yang mengandungi plumbum sebelum ini.

V2 Silver Lipstick mengandungi antioksidan iaitu Vitamin E untuk memberi perlindungan daripada unsur-unsur persekitaran yang merosakkan dan juga mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan. Apabila digunakan secara kerap, bibir dapat dirapi dengan baik serta menghasilkan bibir yang tampak lebih licin dan lebih muda.

SANGAT SESUAI untuk mereka yang bibirnya ‘alah’ kepada bahan kimia.Apapun anda tiada pilihan lain daripada mencubanya dahulu sama ada sesuai atau tidak dengan bibir anda.


HARGA RM18.00

1 comments:

Karisma Izzah said...

natural magic ni nanti tukar kaler bibir ikut jenis darah ye?

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU