Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

TOTO NARITA




TOTO NARITA 

Kod 1

kod 2



Kod 3




Kod 4 


Kod 5

Kod 6


Kod 7


Kod 8




  kod 9


Kod 10
 
Kod 11

Kod 12

Kod 13

Kod 14


Kod 15
 






Kod 16 




Kod 17




Kod 18

Kod 19


Kod 20


Kod 21


ada berbagai corak dan warna

kain cotton dan tak berbulu

Kualiti Top Sale

~ 100% Cotton
~ 1 bahagian sahaja Cotton ,sebelah bawah kain kosong Biasa
~ Tebal
~ Saiz King 74'' X 90''

Jika nak Comforter sahaja - Harga RM80.00

Jika nak Set toto sekali cadar dan sarung bantal-  

harga RM170.00 

- saya hanya jual toto kapas tebal dan berkualiti tinggi bukan seperti toto buatan China yang ringan dan tentu sekali nipis .

-kelebihan toto ini kainnya setakat ini kami hanya memilih cotton dan seperti sedia maklum tiada yg lebih baik dari toto jenama Narita sebab ini adalah kualiti barangan yg tiada tandingan sejak berkurun lama


---------------------------------------------------------------------
TESTIMONI
Salam Azira, terima kasih banyak-banyak. Cantik betul toto-toto tu. Tebal pulak tu. Yang biru tu, belah belakang tak licin kan. payah nak jumpe jenis tu. Tima kasih banyak2. Len kali leh beli lg.

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU