Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

GLUTA KOJIC + COLLAGEN 3 LAYERS-150g


♥ GLUTA KOJIC + COLLAGEN 3 LAYERS-150g ♥

1 DOZEN- RM120

GLUTA KOJIC + COLLAGEN 3 LAYERS-150g

♥ Diperkaya dengan gabungan 8 bahan utama terbaik produk kecantikan pada hari ini.. Glutathione Milk, Arbutin, Kojic, Licorice, Kolagen, Rosehips, Vitamin C & E dan Virgin Coconut Oil.

FUNGSI:
♥ mencer

ahkan kulit anda dengan membuang sel-sel kulit mati pada lapisan paling luar secara berperingkat. Hasilnya kulit lebih tampak cerah, muda & tegang.
♥ Membantu mengecutkan, mengurangkan, menghilangkan jerawat & kulit berminyak. Perubahan boleh dilihat seawal 3 hari sahaja
♥ Menyamaratakan ton warna kulit yang tidak sekata
♥ Membuang sel-sel kulit mati pada lapisan pertama kulit sahaja.
♥ Menyelesaikan masalah whitehead/blackhead.
♥ Mengatasi masalah melasma .
♥ Memudarkan parut jerawat di muka & badan
♥ Mencerahkan kulit muka & badan
♥ Allergy Tested
♥ Hypoallergenic
♥ Memudarkan dan menghilangkan kesan-kesan hitam di celah-celah lipatan seperti di ketiak dan celah peha.
♥ Menegangkan kulit.
♥ Menyelesaikan masalah pigmentasi dan jeragat
♥ Anti-ageing
♥ Kelebihan VCO yang terdapat dalam sabun ini mampu melembapkan kulit dengan serapan yang cepat.
♥ Mengurangkan masalah kekeringan kulit kerana diperkayakan dengan tambahan Vitamin C & E.
♥ Bagi wanita yang sudah bersalin,boleh gunakan pada badan untuk memudarkan dan menghilangkan parut 'stretch marks'

CARA GUNA:
1. cuci muka anda dengan sabun ini dan tinggalkan selama 3-5 minit di kulit muka @ badan anda sebelum bilas dengan air bersih. Untuk kulit sensitif cukp sekadar 30-60 saat.

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU