Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

PROMOSI KRISMAS!!!!! BEUTSKIN RM205 UNTUK 10ORANG PELANGGAN BARU!!!

Promosi dari santa sempena raya krismas...produk gebu yang terpilih akan dioffer serendah 10% kepada pelanggan yang menyinggah di kiosk che gebu..promosi ini akan di buka selama semingu sahaja bermula dari hari ini 19HB DEC hingga 25HB...che gebu bukan memain yer...sebab che gebu nak bersihkan kiosk untuk tahun ni..nak bukak cawangan baru n masukkan stok yang baru...
so pada sapa2 yang nak lawo tahun depan tu..cepatlah sahut cabaran che gebu ni...

ANTARA PRODUK YANG CHE GEBU AKAN PROMOSIKAN....

BEUTSKIN  RM240 > RM205


BEUTSKIN ESSENCE SUPPLEMENT

ACAIBERRY PT ADONAI INDONESIA 
      RM120 >RM105



ACAIBERRY ABC MALAYSIA 
RM90 >RM80


SO SAPA CEPAT DIA DAPAT..CALL ME NOW!!!

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU