Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

AURA MAYA SKIN CARE







TESTIMONI PENGGUNA AURA MAYA.

Anis, sungai buloh: alhamdulillah muka semakin berseri ku rasakan..ntila kita amik gamba....tak nyesal la cuba produk ni...actly seminggu dah rasa kak...mmg kak..terasa kejeliataan....hahahahahahperasan la plak...terasa cerahla...lembut kulit muka.. thanks kak introduce this product


Jue, perak : tq kak .. kulit i dah cerah lah.. lebut gebu jdnya.. bru seminggu pakai.. yg bestnya dia peeling tp xnampak.. kalau dulu kalau pakai produk peeling memang xkuar umah la.. malu muka merah dan mengelupas.. pakai aura maya x nampak.. tp hasil dia memuaskan.. smooth muka jue ari ni.. glow.. bru seminggu pakai ni.. kalau sebulan xtau la.. muda 5 tahun la jdnya.. heheh

Amy Bany, kota tinggi: ehehe!ye2..pd mulanya mmg xcaye,sbb kulit sngt sensintif,takut try sebarang produk...tp akk yakinkan & Pza Da'im pun mnampak kan perubahan yg cpt,mbuatkan sy lebih yakin kak..(alamak,mcm wakil rakyat lak)


Alin, selangor: saya dah 15 hari cuba ..rasa malas nak pakai make up plak lepas 14 hari..muka cam dah terasa ber makeup..huhu..tapi muka kekadang mcm rasa gatal2 skit.. hehhe betoi kak..kecantikkan perlu dikongsi..utk semua ..sbb wanitakan memang suka kan kecantikan..huhuhu..benda kalau product tu memang bagus tak salah kita kongsi...suke suke ... :)



Zura, Cheras: aura maya is da best....tq sis coz show me dis product...mmg ternyata berkesan,dr muka sy berjerawat nek terlalu byk pd muka,biler gn aura maya.muka mnjd licin n puith berseri...semua org melihat perubahan kita n trus menegur muka semakin berseri...really bez ths product....:).. sgt2 syukur alhamdulillah.kita da x rs perlu pakai mekap coz da trasa muka nie lg better n cntek drpd pakai mekap..seriusly..pipi nk xpyh pakai blusher tp ttp blushing...huhuhhu...kepada wanita2 d luar sn ,tungu apa lg dpt kn aura maya dr sis ....mmg terbaek tok u all...try 1st insyaALLAH berkesan...:)

sharifah, klantan: akak, menjadi la produk tu, da jd cerah muka sy, ramai yg tegur, tp tengkuk lak yg hitam..huhu.. lps ni kene jd regular customer akak la, sbb kene sentiasa beli stok utk aura maya :)...boleh la diskaun2 ye :)



Ita, kulim Kedah: ok....kulit lbh cerah & bersih...n skang dh jarang bermake-up sbb x make-up pn dh cun...hehe.






testimoni pegguna yang dah guna n dah makin melecun.....


















































JOM CUBA.. TERBUKTI BERKESAN.. banyak lagi gambar tapi taklarat nak apload..so kalau nak tahu keerkesanan kenalah cuba...berminat boleh sms saya 0163034791

MEMANG BERKESAN..!!!!! VERY HOT PRODUCT..

0 comments:

Post a Comment

get this widget here

TOL GEBU