Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60 vs YESTA








RADIANT GLOW WHITENING BODY LOTION SPF 60


SAMA FUNGSI CAM YESTA LOTION.


KKM : NOT120405544K

Cerah hanya dgn 1x pemakaian sahaja. Rasai perbezaan dgn sapuan pertama. Anda pasti tertawan.

Mengalami masalah muka lagi cerah dari badan? ini adalah penyelesaian terbaik. 

Lotion ini diformulakan dengan gabungan komponen aktif iaitu glutathione, vit c, vit e , vit B3, Arbutin. Lebih menakjubkan menakjubkan losyen ini mempunyai spf 60 yg mampu mlindungi kulit dr sinar uv. 

Disarankan untuk semua wanita/lelaki yang impikan kulit cerah berseri. Pemakaian selepas pggunaan white perfect gluta kojic vit c soap, mhasilkan kesan yg berganda.

KEBAIKAN
- Kesan pencerahan dpt dilihan dlm masa yang singkat kerana kandungan diadun dgn formula terbaik oleh ahli farmasi sperti glutathione, vit e, vit c, vit b3 dan arbutin.
- Lindungi kulit dari pencemaran dan matahari
- Melembutkan kulit badan
- Melembabkan kulit
- Membantu masalah kulit kering dan kusam
- Kulit bercahaya.
- Mencerahkan kawasan lipatan seperti celah peha, ketiak dll
- memberi kesan wangian berpanjangan untuk pemakainya.

CARA PENGGUNAAN
- Untuk kesan yang terbaik, sapu lotion setiap kali selepas mandi ke seluruh badan kecuali muka. Penggunaan sabun glutakojic vit c soap sbgai sabun mandi mampu memberi kesan berganda.
- Kesan cerah dpt dilihat dgn 1x pemakaian shj..kulit akn terasa lembut dan lebih licin dgn 1 sapuan. Untuk kesan cerah kekal pakai 2weeks-1month secara konsisten.

NOTE 
Hanya untuk kegunaan badan dan luaran
Boleh digunakan ke seluruh badan atau bahagian tertentu sahaja seperti tangan (bergantung tujuan dan keperluan). Sesuai untuk semua kulit kecuali kulit terlalu sensitive dan alergik.

KANDUNGAN AKTIF 
- Glutathione
- Vitamin c
- Vitamin e
- Vitamin B3
- Extras Papaya
- arbutin 

HARGA : SM RM69.00/ SS RM63

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU