Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

LabeLLa Hair Special Sleek serum ~ MYFAVERET!


LabeLLa Hair Special Sleek serum ~ MYFAVERET!


Ini adalah serum rambut saya yg plg saya syg.. sy dh pakai mcm2 jenama sprti dlm tv, di farmasi, dlm internet dan sebagainya.. tp tdk sehebat serum ini! seriusly anda pasti akan jatuh hati dgnnya~~

JOM dapatkan rambut segar, bersinar, tak kering, tak kusut.. cantik dan harum!! tak melekit.. selesa dan yg pasti hasilnya rambut yg sgt cantik dan ada volume! :))

TIPS mudah: klau anda nak pakai bkn selepas mndi, anda boleh basahkan sdikit rambut anda dan lap.. lpstu terus sapu serum ini dan sikat.. wow!! rambut lebih terurus & cantik! ;))

LabeLLa HAIR SERUM
~rasai kelembutan rambut serta merta hanya dengan sekali pemakaian (sekali atau 2 kali picit sudah memadai)
~rambut lebih senang diurus
~membantu pertumbuhan kalogen agar rambut sihat dan kuat
~sebagai antioksidan agar tidak terjadi keguguran rambut
~membaiki sturuktur rambut yg rosak akibat bahan kimia
~melembabkan rambut kering

FUNGSI:
1 botol tahan lebih 4 bln (60mL)
-melembutkan & melembapkan rambut
-menyinarkan rambut
-rambut mudah diurus
-elakkan dari rambut bercabang
-merawat rambut rosak akibat bahan kimia & alat pedandan rambut
-rawat masalah rambut gugur
-melindungi rambut dari sinar UV

Cara pakai dia senang je;
Lepas shampoo rambut tu, lap2 kasi kering sikit, then terus sapu serum tu especially kat bahagian belakang & hujung rambut.
Letak lah dalam 1-3pump camtu. Kalau rambut panjang n lebat, kena tambah ikut suka. 
Then biarkan kering. 
Lepas tu nanti, rambut kering kusut tu akan senang disikat dan diuruskan.nmpak lebih cantik n rasa nk pegang n cium je stiap masa sbb bau yg menyegarkan!
Bau serum tu pun best, wangi!!
Gunakan sekurangnya 2-3 kali seminggu untuk kesan yang terbaik..




1 botol tahan 2-3 bln (60mL)
-melembutkan & melembapkan rambut
-menyinarkan rambut
-rambut mudah diurus
-elakkan dari rambut bercabang
-merawat rambut rosak akibat bahan kimia & alat pedandan rambut
-rawat masalah rambut gugur
-melindungi rambut dari sinar UV

Now Offer FREE POSTAGE!!
1 botol = rm55, rm60 S&S

0 comments:

Post a Comment

get this widget here

TOL GEBU