Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

Hairumma Hair Toner


Hairumma Hair Toner


Terapi rambut khas utk wanita bertudung

Juga sesuai untuk freehair n lelaki.




HARGA : RM28.00


Hairumma Hair Toner(penyegar rambut dan kulit kepala) adalah produk yang pertama kali diperkenalkan khusus untuk kaum hawa yang bertudung. Seperti kulit muka, kulit kepala juga perlu dipelihara kesihatan dan kesegaran kerana rambut yang tidak terdedah kepada matahari dan udara akan menjadi kusam, berbau dan meransang keguguran.

Hairumma Hair Toner dirumus 100% bahan semulajadi

airumma Hair Toner memelihara kesegaran pori-pori di kulit kepala. Ini mengelakkan rambut dari kekusaman dan gugur manakala aroma dari minyak pati menghindarkan rambut berbau. Minyak pati yang dirumus juga bertindak meransang dan mengaktifkan sel pada kulit kepala untuk mencambahkan pertumbuhan rambut baru.


Formulasi minyak kelapa dara, ekstrak henna, minyak pati rosemary, geranium dan limau mempunyai nilai teraputik yang tinggi dan aromatik semulajadi tanpa alkohol.

Khasiat Hairumma Hair Toner

1. Menghentikan rambut daripada gugur
2. Merangsangkan pertumbuhan rambut
3. Mencegah kelumumur dan kegatalan
4. Mencegah kulit kepala berminyak


TESTIMONIAL

Testimoni Hairumma Toner Hair daripada pelanggan yang berpuas hati ;)


1. Siti Rafiah Mohd Pouzi
Pakai toner ni rambut kering pun menjadi lembap..
sejuk je bila pakai..kelemumur pun hampir tiada..
rambut pun dah tak berbau, gatal kepala pun dah tak seteruk dulu.
Rambut senang di uruskan sebab rambut saya panjang.

2. Ummi Kamsiah
Alhamdulillah, rambut gugur pun kurang juga, bau wangi, baru je pakai
tapi dah nampak kesannya.Terima kasih Hairumma..

3. Nurul Saadah
Rambut berbau harum bila sembur kat rambut.
Sebelum menggunakan hairumma, rambut saya dah gugur terlalu banyak.
Setiap hari dua genggam rambut gugur. Sedih saya tengok rambut saya jadi
macam tu selepas melahirkan anak. Setelah saya guna Hairumma ni,tiada
lagi masalah rambut gugur.Terima kasih Hairumma.

4. Norsuzita Haris
Rambut sentiasa segar, rambut tak berbau di sebabkan peluh,
yang paling utama rambut kurang gugurlah dan kelemumur pun
tak de..

5. Siti Rokiyah Suriati ( Yaya)
Salam. Hairumma memang berkesan. Rambut yang kusut senang diurai,
bau segar harum seperti menggunakan perapi rambut. Rambut panjang
Yaya nampak segar tak lagi nampak tak bermaya dan kusam.Thanks Nurul..
Saya jarang percayakan sesuatu produk, tapi hairumma memang best..
bukan nak bodek tapi kenyataan.tq
6. Frieza Eja
Sangat berpuas hati kerana rambut dah kurang gugur.
saya baru pakai 2 minggu dah nampak hasilnya..

7. Nadia Safie
da pakai...rambut wangi & makin terurus aje =)) hee

8. Nurul Wahida
ok gune hairumma. Rambut tak bau hapak walaupun pakai
tudung. Sekarang ni dah tak de masalah gatal2. Rambut pun
senang nak urus. thanks ye kak!

0 comments:

Post a Comment

get this widget here

TOL GEBU