Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

GLUTAMAX - Premium Glutathione Tablet


GLUTAMAX - Premium Glutathione Tablet

GlutaMAX (30 tablets)
(FREE POSTAGE)
Harga : RM 180
2 Botol : RM 330

Whitening Supplement - Premium-Grade Reduced Glutathione, L-glutathione dan Basic Glutathione from Japan. Using USA Technology with combination Nano-Technology.

KANDUNGAN :
3500MG ENRICHED REDUCED L-GLUTATHIONE



* MEMUTIHKAN KULIT
* MENGHILANGKAN JERAWAT DAN JERAGAT * MENGGEBUKAN & MENGHALUS KULIT WAJAH & BADAN

 MENGECILKAN PORES


* Kesan dapat dilihat seawal minggu pertama.

* Kulit akan menjadi lebih gebu dan putih kemerah-merahan. Kesannya adalah dijamin!

* POTENSI PEMUTIHANNYA ADALAH 5X GANDA DARIPADA JENAMA GLUTATHIONE LAIN!


Sesetengah badan manusia tidak mampu untuk menyerap basic glutathione yang telah banyak digunakan oleh syarikat-syarikat pelopor pil glutathione seperti S**** W****, G**** P****, G******* DAN JUGA K****** B*****. Jenama-jenama ini menggunakan kandungan glutathione yang dihasilkan daripada tindak balas kimia dan bukanlah glutathione yang semulajadi. Dalam erti kata lain, glutathione jenis ini 'MEMAKSA' badan untuk menyerapnya. Berbeza dengan GLUTA MAX, kandungan glutathionenya adalah dihasilkan daripada sumber semula jadi dan tidak memaksa tubuh badan untuk menyerapnya bahkan merangsang badan untuk menghasilkan glutathione sendiri pada tahap yang diperlukan.

Bila anda mencari suplemen yang dapat memutihkan kulit anda secara keseluruhan, gunakanlah brand yang telah dipercaya oleh banyak orang - GLUTA MAX. Suplemen yang bekerja dari dalam dan luar ini memberikan hasil kulit yang merata, bersih dan cerah hanya dalam waktu SATU HINGGA DUA minggu.

* Tidak seperti brand lain, GLUTA MAX dibuat dari “reduced glutathione” dan L-Glutathione serta Basic Glutathione. kualiti terbaik yang di import 100% dari Jepun.
* Reduced glutthione tidak bererti ‘dikurangi’ ataupun ‘lebih sedikit’. Faktanya, ini adalah istilah yang digunakan oleh pengamal perubatan terkemuka untuk kadar glutathione yang semulajadi dengan formula yang terbaik.
* Selain memberikan kulit yang halus, putih yang sekata, GM juga memperkuat daya tahan tubuh, mengeluarkan racun dari liver, meningkatkan kesihatan seksual, dan melindungi tubuh dari kerosakan radikal bebas.



Dapatkan kulit yang putih cerah dan sekata sekarang juga hanya dengan GM!




APAKAH GLUTATHIONE?

Glutathione adalah protein yang terdiri dari tiga zat amino: cysteine, asam glutamic, dan glycine. Zat-zat tersebut digunakan untuk mencegah oxidative stress dalam sel tubuh, dan membantu memperangkap radikal bebas yang dapat merosak DNA dan RNA. Glutathione diketahui sebagai “master antioxidant” yang memberikan banyak keuntungan.


TANDA TANDA KEKURANGAN GLUTATHIONE

- Kulit yang kusam

- Pigmentasi kulit (bintik-bintik, melasma, dll)

- Psorias
- Jerawat
- Alregi kulit
- Blemish
- Liver Disease
- Liver Sirosis
- Penyakit Paru-paru
- Maag
- Katarak
- Degenerasi otot
- Alzheimer
- Parkinson
- HIV/AIDS
- Sperma rendah (Low Sperm Count)
- Diabetes
- Tekanan darah tinggi
- Hepatitis A & B

KEUNGGULAN REDUCED DARI UN-REDUCED
Walau namanya menyifatkan ‘pengurangan’, reduced glutathione tidak bererti ini adalah formula yang lemah dan memberikan efek yang kurang. Reduced glutathione adalah terminologi yang digunakan para ahli untuk membezakan formula glutathione berkualiti tinggi dan semulajadi untuk digunakan di pasaran. Banyak produk lain menawarkan glutathione yang tidak berada dalam keadaan reduced. Namun pengguna yang telah menggunakannya telah terlambat menyedari akan efek yang tidak diharapkannya. Woodlands Healing Research Center di Philadelphia - Amerika menyatakan bahawa “glutathione harus berada dalam formula ‘reduced’ agar dapat bekerja dengan baik. Formula ‘un-reduced’ memiliki harga yang jauh lebih murah dan tidak aktif secara metabolik.” (Sumber:www.woodmed.com)

DOS YANG DISARANKAN :
SEBIJI SEHARI SUDAH MEMADAI. BERBALOI BUKAN??
TIDAK MEMERLUKAN VITAMIC C!

JUGA SESUAI UNTUK MASALAH JERAGAT!
TIDAK SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG & MENYUSU

SOALAN LAZIM

A ) Boleh hilangkan jerawat?

- Semestinya boleh. Glutamax akan mencuci segala toksin di dalam badan dan darah serta membuang logam-logam besi yang mendap di dalam badan. Dengan ini, segala masalah jerawat akan dapat diubati hari demi hari. Glutamax berupaya menstabilkan glukosa dan karbohidrat dalam darah yang akan menstabilkan paras ENZIM TIRACOL. Enzim TIRACOL adalah penyebab masalah jerawat.

B) Boleh hilangkan parut?

- Dengan gabungan REDUCED GLUTATHIONE dan juga BASIC GLUTATHIONE, akan merangsang penghasilan sel kulit baru dan menggalakkan penghasilan kolagen. Hasilnya, kulit muka yang kehitaman serta rosak dapat dibaiki dari dalam hingga ke lapisan epidermis. Kebanyakan jenama glutathione di pasaran LAMBAT DISERAP oleh badan kerana tidak menggunakan TEKNOLOGI NANO. Glutamax menggunakan TEKNOLOGI NANO yang berupaya menyerap jauh hingga ke akar kulit. Hasilnya, sel-sel kulit baru yang jauh lebih sihat dapat dihasilkan seawal HARI KE 3!

C) Boleh hilangkan heavy oily kat muka?

- Apabila darah sudah dicuci, glutamax akan merangsang penghasilan enzim yang akhirnya akan menyah-aktifkan penghasilan muka. Kelenjar minyak akan mengecil sekaligus mengurangkan pengeluaran minyak.

D) Boleh buang blackheads, whitehead dan kecilkan open pores?

- Apabila kelenjar minyak berjaya dikecilkan dan dikecutkan, sudah tentu masalah-masalah berkenaan akan dapat ditangani. Pengurangan penghasilan whitehead dan blackhead membolehkan masalah jerawat diatasi.

E) Boleh gebukan kulit?

- Pasti sekali! Glutamax akan menghaluskan struktur dan pigmen kulit serta memberikan kegebuan pada kulit. Kulit akan terasa lembut, lebih lembab, flawless dan glowing seawal MINGGU PERTAMA.

Bagi anda yang peka dengan perubahan kulit anda, anda akan rasakan perubahan dalam masa 1-2 minggu.

Hasil penggunaan sesuai dengan tekstur kulit individu :
Kulit coklat muda - medium : 1 - 2 bulan
Kulit coklat tua : 3 - 4 bulan
Kulit gelap : 5 - 6 bulan
Kulit hitam : 8 bulan

1 comments:

Unknown said...

mcmana nak beli ek?

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU