Pada-Mu Ku Bersujud


"Ya Allah, wahai Zat Yang Maha Kaya, wahai Zat Yang Maha Terpuji, wahai Zat Yang Memulai, wahai Zat Yang Mengembalikan, wahai Zat Yang Maha Penyayang, wahai Zat Yang Maha Pengasih. Cukupilah kami dengan kehalalan-Mu dari keharaman-Mu. Cukupilah kami dengan anugerah-Mu dari selain-Mu Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat dan kesejahteraan atas junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W, keluarga dan para sahabat beliau."

"Ya Allah, aku memohon kepada Engkau ilmu yang berguna, rezeki yang luas dan kesembuhan dari segala rupa penyakit.""
Ya Allah, cukupilah aku dengan kehalalanMu dari keharamanMu dan cukupilah aku dengan kurniaMu dari selainMu !""Ya Allah! Jadikanlah aku dicintai (dikasihi) pada hati orang-orang mukmin, dan jadikanlah serta sampaikanlah sehingga 120 tahun, maka Allah adalah sebaik-baik Pemelihara dan Dia Maha Pengasih dan Penyayang, segala puja dan puji bagi Allah, Tuhan Sekalian Alam"
"Ya Allah! Ampunilah aku dan kedua ibu bapaku, rahmatilah keduanya sebagaimana mereka telah memeliharaku di masa kecilku. Ya Allah! Ampunilah sekalian orang Muslimin dan Muslimat, begitu juga sekalian orang mukminin dan mukminat, berilah kami (waktu berada) di dunia ini kebaikan (kesenangan), ketika di akhirat juga kebaikan (kesenangan) dan peliharalah kami dari azab neraka."

ACAI BERRY PT ADONAI PERKASA


~KELUARAN OLEH PT ADONAI PERKASA~ 

Sesuai Untuk Lelaki & Wanita

Manfaat :-

Menahan Nafsu makan
Mempercantikkan kulit
Meningkatkan Metabolisme

Cara Makan :-

1  kapsul setiap hari sebelum sarapan, diminum dgn air suam

DI SAHKAN HALAL(ORIGINAL)!!!


Perbezaan Acai Berry diet ASLI dan PALSU

Terdapat banyak produk perlangsingan di serata dunia dengan menggunakan pelbagai cara dan kaedah yang berbeza-beza. Produk Acai Berry adalah salah satu produk pelangsingan yang semakin laris dipasaran di asia dan di luar negara. Disebabkan hasilnya menakjubkan ramai pihak tidak bertanggungjawab telah mengambil kesempatan membuat klon produk ini. Tetapi kesannya sangat bahaya sekiranya membeli product yang tiruan. Disini adalah beberapa contoh untuk membezakan samada produk yang anda beli ASLI atau pun PALSU..

 
1. Pressure sensitive seal (penutup dalam botol)

Penutup dalam botol Acai Berry yang ASLI 


Menggunakan penutup gam yang kemas bagi menjaga kualiti soft gel di dalamnya. 
Berbeza dengan yang PALSU, tidak menggunakan penutup bergam.


2. Kandungan Cecair didalam Softgel.


ORIGINAL ~ disebelah kiri (cecair warna coklat gelap & apabila disentuh akan berasa sedikit seperti pasir halus & kesat.
  PALSU ~ disebelah kanan (cecair warna putih & bila disentuh terasa minyak)


3.Dessicant (Penyerap kelembapan)


 ORIGINAL ~ sebelah kiri (kualiti yang terjamin)
PALSU ~ sebelah kanan (kualiti yang rendah)
  
4. Packaging Baru dari Pt. Adonai Perkasa untuk mengelakkan pemalsuan product Acai Berry ASLI dengan menambah hologrem ditutup, bawah, sisi kotak dan mengubah ejaan singkatan ''ABC'' kepada ''Acai Berry''.

                 NEW!!...NEW!!!!....Packing terbaru setelah diiktiraf oleh badan BPOM 
(Badan Pengawasan Obat dan Makanan)

5. Mari kita lihat contoh eksperimen yg telah di buat keatas softgel acai berry yang ASLI dan PALSU.

selepas 5 minit - perhatikan softgel Pt.Adonai perkasa (Asli) warna air masih tidak berubah dan jernih manakala yang di sebelah kiri (palsu) air bertukar menjadi warna hijau, warna bahan kimia sudah terlerai.

setelah 20 minit - ABC palsu warna bahan kimianya kelihatan semakin pekat, bayangkanlah kalau serap dalam tubuh kita apa akan jadi....


setelah 45 minit -ABC palsu warnanya semakin pekat dan mulai menampakkan isi dalamnya yang mulai pecah dan mengeluarkan cecair berwarna putih seperti lemak.

setelah 50minit - ABC palsu akhirnya larut semua dan warna hijaunya semakin pekat dan mengeluarkan lemak putih, kalau dicium baunya seperti lemak khinzir (menurut sumber bukan islam)


KAK ATI : 0163034791

0 comments:

Post a Comment

get this widget here


TOL GEBU